Meny Toppmeny

Carbs vr prot

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Spiser ikke kjøtt og har glutenallergi. >Hvordan sørger jeg for å få i meg mer prot enn carbs? Tar tilskudd som ris prot, hemp og vessle prot.Disse inneholder mye carbs men matveien blir vanskelig. Noen ideer? som feks til matpakker som holder seg utover dagen.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Akemah!

Egg er jo en kjempebra protein kilde! Kan du spise det?

Ellers kan eg fortelle deg at vi jobber med en funksjon her som gjør at du i matvaretabellen kan søke etter matvarer som inneholder min7maks mengde av f.eks protein. Følg med! :-)
1 decade siden
he he, ja egg er helt greit, men går fort lei det om jeg skal spise det hver dag. Og det holder seg ikke så godt på matpakka pga lukt.Problemet går også fort over i for høyt kcal nivå... Men ellers ett godt tips :)
1 decade siden
Er "pulvermat" noe som kunne fungert for deg som matpakke ?
Da kan man jo nermest mikse seg en perfekt mengde av det man ønsker.
1 decade siden
tja hvis det gjør meg mett og gir bra næring så skal vel det kunne gå. jeg har jo med meg proteinshakene mine overalt så :)
1 decade siden
Det er masse leverandører av måltid erstattere der ute.
Tech Nutricon.
Proteinfabrikken.
Herbalife.
Osv osv.. man vasser vel nærmest i tilbydere av pulvermat.

Er vel egentlig bare til å finne noe som inneholder det du mener du trenger og som gjør nytten.
1 decade siden
pulver mat og pulver protein høres ut som lite tygging
1 decade siden
Enig at pulver er kjipt i lengden. Trenger noe å bite i!

Hva med fisk? TIPS: Bland en box tunfisk (i vann, helles av) med enten 1/2 gl salsa (u/sukker!) eller 1-2 ts paste (div smaker fra asiatiske butikker)+1/4 dl vann. Kjapt, godt og proteinrikt! c",)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok