Meny Toppmeny

Slankekurer viker aldri

Skrevet avInnlegg
2 tiår siden
Jeg er med i et livsstilsendring som sykehuset har lagt opp til. det er ikke bare hva man spise som bestemmer om man er overvektig. det er det å endre hvordan man tenker. de sier at skal man gå ned i vekt må man bli bevist på hvordan man tenker, legge merke til hvorfor man spiser som man gjør, at man er fysisk aktiv menst 1 time hver dag. Og det å gjøre beviste valg. har du BMI over 35 kan du søke om å komme inn på et lignene kurs for å få hjelp til vekt reduksjon.
2 tiår siden
Vil tro at mange gir opp pga av det faktisk er en lang vei å gå for å få snudd prosessen i riktig retning.
Det gjelder å være knall sta på å få utført den daglige trimmen som da ikke bare brenner fett der og da men også øker forbrenningen gjevnt over.
Etter trening er man gjerne skikkelig sulten, da gjelder det å ha vært litt smart på forhånd og ikke ha snop tilgjengelig men sunne ting å knaske på. (gulrøtter epler bananer osv)

Det var svært få som trodde at jeg kom til å lykkes når jeg i min tid begynte, men de kan ete de ordene i seg nå :-)
1 decade siden
Slankekurer virker helt fint - folk feiler.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok