Meny Toppmeny

Delmål 1

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
er å komme meg under 80 kg før 1 september. det BØR være et gjennomførbart mål, føler jeg. Jeg driver å vaier mellom 82-84 kg, alt etter dagsformen. Vet man bare bør veie seg 1 dag i uka, og jeg har vært flink å holdt meg unna vekta i ca 5-6 dager i slengen. Tingen er bare at noen ganger jeg veier meg, veier jeg f.eks 81,9 eller 82, 83, 84, og plutselig nedigjenn på 82-83. Det går virkelig i baner.

Jeg spiser FOR lite noen dager. F.eks i dag - kun noe med 400 kalorier, mens andre dager kan jeg peise på med sikkert 2000+ kalorier. Jeg har ikke fått meg ei rutine ennå, men det er jo det jeg skal forandre, og det var derfor jeg tok i bruk mylog etter anbefaling fra en venn.

Jeg har bodd på hotell i ca 5 uker, og er sikkert opp i 8 forskjellige, men de siste to ukene har jeg bodd på et hotell, travelt det og. Har vært noe reising hjem for å hente meg klær, og dårlige matrutiner, har gått mye i pasta, grillpølser, øl, og alt annet som ikke er bra for meg. Føler meg dvask og (unnskyld ordbruken)rett JÆVLIG på alle måter. Føler meg feit, kvisete, stygg. Da er det vel på sin plass av selvtilliten har nådd en bunn. Jeg må gjøre noe med meg selv, før jeg forfaller completely.

I morgen har jeg en krevende dag, men har allerede avtalt kyllingsalat til middag (eller.. salat med kyllingfilét attåt). Skal også prøve å kutte ut en del melk (drikker way to much melk - her snakker vi 1-2 liter dagen). Fra nå av går det i skummet melk, fisk, avocado, salat, kylling.

Jeg kan skryte på meg at i helga spiste jeg laks og indrefilét svin, men... jeg kompremerte det med et par øl for mye vet jeg. Og null frokost. Flink jente, not.

Jeg trenger iallefall tips for ei jente med pæreform, trenger å få opp forbrenning + mattips som kan hjelpe å utmagre denne type kropp. (jeg utdanner meg kokk, men der går det mest i det franske kjøkken, så altså, en del delikat mat jeg bør styre unna i hverdagen).
1 decade siden
I tilleg til å passe på hve du eter.

Intervall trening øker forbrenningen hele døgnet.
Trening med vekter øker forbrenningen hele døgnet.
1 decade siden
Hvordan går det, cmaj7?
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok