Meny Toppmeny

Intervaller

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Endelig en treningsdagbok som har (nesten) ALT!! c",) Først en TAKK til adm som har gjort det enklere, morsommere og mer oversiktlig å holde motivasjon og oversikt.

Savner dog alternativ for intervaller (løping) under aktivitet når jeg skal legge til treninger.

Det blir høyere intensitet enn jogging, så bør vel være en egen aktivitet. Dersom jeg er helt på jordet, har du/dere forslag på hvordan jeg kan legge det inn?

Fortsatt god påske! :-D
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Lauc!

Takk for god tilbakemelding og velkommen til oss :)

Når man legger til f.eks jogging kan man under "Detaljert visning" velge "Intervall" i treningstypen. Etter dette valget kan man legge til detaljerte intervall treningsdata nederst i skjermbildet. Du har kanskje allerede funnet dette og lurer på hvorfor det er under jogging? Forslag mottas med takk! Kanskje en trenignstype som heter intervall løping hadde passet bedre?

Fortsatt god påske til deg også! :)
1 decade siden
Intervall funsjonen er okey.
Men viss den skal være skikkelig digg kunne den fått en til mulighet.

På en tredemøle kjører man som regel bare x antal minut rezz og x antall minutt med høy intesnitet.
Så man hvet hvor fort man har løpt og hvor lenge man har gjort det.

Så viss man kunne velget om man skulle bruke distanse eller fart hadde vært okey.
(ett felt der man fyller inn fart som igjen automatisk regner ut distanse utifra tiden man har brukt hadde jo vært det optimale) og vice versa :-)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok