Meny Toppmeny

Astaxin/Astaxanthin øker muskel utholdenhet og øker fettforbrenningen?

Skrevet avInnlegg
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Har brukt et kosttilskudd kalt Astaxin den siste måneden og har merket veldig positive virkinger både på muskelutholdenhet og fettforbrenning. I tillegg har eg en følelse av at antioksidant effekten i kosttilskuddet har holdt meg frisk. Helt til nå som eg da ikke har hatt tilskuddet tilgjengelig på to uker. Har fått influensa selvsagt :-) Hehe

Noen andre som har erfaring med dette kosttilskuddet?

Les artikkel her:
http://www.nutraingredients-usa.com/news/ng.asp?id=83022-astaxanthin-fat-burning-carotenoid

Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Astaxanthin
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Kan legge til at eg opprinnelig kjøpte tilskuddet for å hjelpe på en langvarig mageinfeksjon. Denne er eg nå nesten kvitt.

Kort oppsummering av Astaxin sine egenskaper:
• Styrker immunforsvaret
• Bedrer mage- og tarmbalansen
• Hjelper ved mage- og tarminfeksjoner
• Hjelper ved magesår og magesårbakterien Helicobacter Pylori
• Infertilitet (spesielt hos menn)
• Øker muskel-utholdenheten
• Forebygger sykdom og hjerte-/karproblemer
2 tiår siden
jeg er itvil angående hvilke kosttilskudd jeg skal ta. Sannheten er vel egnetlig at jeg ikke vet noe om slikt.
Er det noen skumle baskider ved f.eks Astaxin?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Såvidt eg vet er det ikke oppdaget noen skumle baksider med Astaxin, men nå er ikke jeg en forsker på feltet heller :-)

Eg foreslår at du søker litt på nettet ang. dette om du er usikker på virkningen og evt. bivirkninger av Astaxin.

Ang. hvilket kosttilskudd man skal ta så blir dette slik eg ser det veldig individuelt. Eg tar for øyeblikket multivitamin tilskudd for å sikre at eg får i meg nok vitaminer. Astaxin tar eg pga. magen min + for å styrke immunforsvaret.
2 tiår siden
Astaxin er et kraftig antioksidant som beskytter cellene mot angrep fra frie radikaler. Det aktive stoffet i Astaxin heter astaxanthin, og utvinnes av mikroalgen Haematococcus pluvialis.

Studier har vist at Astaxanthin fra denne algen kan forbedre symptomene ved magevondt, halsbrann, sure oppstøt, mindre infl ammasjoner i mage og tarm til og med hos pasienter med ”magesår-bakterien” Helicobacter Pylori.
Astaxin styrker immunforsvaret, bedrer mage- og tarmbalansen, hjelper ved mage- og tarminfeksjoner, ved magesår og overfor magesårbakterien Helicobacter Pylori. Astaxin brukes ved infertilitet (spesielt hos menn), den øker muskel-utholdenheten, og forebygger sykdom og hjerte-/karproblemer.

Astaxin produseres av svenske AstaCarotene og er resultatet av årelangt forsknings- og utviklingsarbeide. AstaCarotene samarbeider nært med vitenskapelig medisinsk ekspertise, som blant annet omfatter medlemmer av Nobels medisinske komité.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
2 tiår siden
Hei!
hvor er det du kjøper dette tilskuddet?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Sist jeg kjopte dette tilskuddet var det paa en sunkost butikk, men er temmelig sikker paa at det er flere butikker som forer dette produktet.

Vanskelig med norske bokstaver paa tastaturet her paa Mallorca :)
2 tiår siden
Mallorca ja det hørtes ikke værst ut!bar fire dager igjen nå så er jeg i varmen selv :) Hva koster de sånn ca?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Hvis eg ikke husker helt feil så koster tilskuddet fra rundt 400 kr og oppover for den minste boksen.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok