Lavkarbo

2 tiår siden
Er helt ny på dette med lavksrbo-diett.Har holdt på ei uke nå,og begynner å komme litt inn i det.MEN savner noen å dele erfaringer med.Noen her inne ?eller finnes det nettsteder for dette?

Glad for hjelp!
Murris
Skjetten
2 tiår siden
Hei!
Det finnes nettsider for det, forum.lavkarbo.no. Jeg er medlem der:) Masse nyttig å lære, mange å prate med og utrolig gode oppskrifter på mat
Murris
Skjetten
2 tiår siden
Meld deg inn da vel så ses vi:)
2 tiår siden
Jepp,det er gjort.Har du samme nic der inne?
Det har jeg.Masse gode tips på Lavkarbo.no!!
Murris
Skjetten
2 tiår siden
Er Annelillo der inne, skriver journal:)
2 tiår siden
Oki
2 tiår siden
jeg er oxo der inne med samme nick :)
2 tiår siden
Jeg er også på lavkarbo.no :D
2 tiår siden
Eg og holder på med lavkarbo :)
Snupsen
Oslo
2 tiår siden
Jeg er på min andre runde på lav karbo, er kjempe fornøyd ;) det finnes 2 bøker som hjalp meg:

goggle "blanda drops" der har jeg skrevet de ned ;o)Lykke til, gled deg til resultatet :)

Nyheter

Mylog 10.0 lansert

Mylog feirer 20 år og vi har lansert en av de største oppgraderingene noensinne! Vi har lyttet til tilbakemeldinger fra dere brukere og modernisert hele nettstedet fra topp til tå. Resultatet er en ra

Sommeroppdatering - Versjon 8.0

Sommerferien nærmer seg for de aller fleste. Vi tar også snart ferie her, men før den tid vil vi fortelle litt om endringene vi har gjort her på sidene i versjon 8.0.

Støtt Mylog via Vipps

Mylog har siden 2006 vært en gratis tjeneste for deg som ønsker en sunnere helse. Vår kostholds- og treningsdagbok har i over 14 år vært et viktig verktøy for mange av våre medlemmer. Vår visjon er å