Meny Toppmeny

I år har eg...

Skrevet avInnlegg
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Trent 152 ganger og totalt 192 timer. Eg har tilbakelagt 820 km med gåing, jogging og sykling og eg har løftet totalt 416 tonn med vekter. Det er kjekt å sammenligne disse dataene på årsbasis og eg har forbedret det meste fra i fjor. På nyåret vil vi her på mylog komme med en utvidet årsrapport som gjør det enklere å sammenligne resultater på årsbasis.

Eg bruker mylog for å følge med og forbedre tidene mine med gåing/jogging til Fløyen og på mine sykkelturer mot Lagunen og Osbanen. Samtidig forsøker eg å løfte meir og meir vekter og bruker vekttreningsstatistikken for å følge med på utviklingen. I perioder bruker eg også måltidregistrering for å finne ut hvor mye karbohydrater, fett og protein + kcal eg får i meg. På nyåret vil eg bruke denne funksjonen meir da eg vil forsøke å gå meir ned i vekt. Å følge med på kalori inntaket blir da viktig!

Det er nå også veldig kjekt å følge med på hva slags treninger mine venner gjennomfører! Konkurranseinstinktet våkner spesielt med noen av konkurransene vi har gående her. På nyåret håper vi å få på plass premier til spesielt utvalgte konkurranser.

Hva er dine resultat i år og hva bruker du mylog til? (Gå til Dagbok > Min Side for oversikt over årsresultatet)
1 decade siden
Jeg liker veldig godt "min statistikk" --> "kondisjons trening" funsjonen.
Der kan jeg se om det går rette veien.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok