Meny Toppmeny

Error

Skrevet avInnlegg
2 tiår siden
Hei :) Får veldig ofte opp error/feilmelding når jeg skal legge inn treninger... Tror ikke det har med browseren min å gjøre, det har skjedd både i firefox og explorer og på forskjellige maskiner. Som regel løser det seg på andre eller tredje forsøk, men er litt tungvint. Har dessverre ikke fått notert hva som faktisk står på feilmeldingen. Noen som har merket seg det samme som meg?

Miss Shorty
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Vi prøver så godt vi kan å rette feil fortløpende, men det er dessverre vanskelig for oss å rette disse uten å noe spesifikt å gå etter. Skal forsøke å se i loggene våre, men i mellomtiden er det kjempefint om du kan få kopiert feilmeldingen og fortelle litt mer detaljert hva som skjer forut for feilmeldingen.

Takk :-)
2 tiår siden
Nullpointer om du prøver å legge inn 5g pepperskinke for eksempel :) Den kan du sjekke ut :)
2 tiår siden
Den er grei, takk for svar :)
2 tiår siden
Skjedde igjen. Denne meldingen fikk jeg:

Exception while decoding component : {Component-Path : [Class: org.ajax4jsf.component.AjaxViewRoot,ViewId: /user/diary/editworkout.xhtml][Class: org.ajax4jsf.component.html.AjaxForm,Id: editworkoutform][Class: org.apache.myfaces.custom.datalist.HtmlDataList,Id: activityContainer][Class: com.exadel.htmLib.components.UIDiv,Id: j_id279][Class: com.exadel.htmLib.components.UITable,Id: j_id321][Class: com.exadel.htmLib.components.UITd,Id: j_id347][Class: org.mylog.web.component.inputdistance.InputDistanceComponent,Id: j_id349]}

Caused by:
java.lang.NullPointerException - Name is null
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Takk for tilbakemelding! Vi jobber med saken og håper å få ut en ny versjon med diverse bug fixes rett over helgen.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok