Meny Toppmeny

Treningsprogram

Skrevet avInnlegg
2 tiår siden
Etter å ha knotet rundt her en stud er det en funksjon jeg er litt overrasket at enten ikke er her, eller er for knotete å ta i bruk:

- muligheten til å enkelt opprette et treningsprogram. (med ulike dager/splits)
- sexy print av dette programmet (sett alle de som har med seg notatbok på gymmen? -burde vært utskrifter fra mylog)
- sexy export av treningsprogrammene(til excell, text, pda/mobil/iphone/.. mylog blir ikke dårligere av å dele dataen, tvert i mot)
- enkelt "hukk av for utført" og kun "fyll ut oppdatert vekt/reps" på øvelsene.

På utgangspunkt av dette kan framgang lett visualiseres, noe som gjør mylog til en enda mer verdifull tjeneste.

Mitt utgangspunkt for dette er det som sikkert er en typisk maskulin approach til styrketrening. 2-3 treningsøkter i uken, med et todelt program. Det bør være lett å utvide et slikt stereotypisk program til X dager i uken. Videre er jeg rimelig sikker på at denne tankegangen lett kan overføres til andre type treninger, som trening for vektreduksjon, trening mot halvmarraton, sykkelritt osv.

PS: jeg ser det det finnes støtte for "mal" på treningsøkter, men det tar tid og er ustabilt (får error500).

Det viktigste må være å enkelt og raskt komponere et treningsprogram, som så lett kan vedlikeholdes. Færrest mulige klikk & tastetrykk, og kortest mulig tid for å holde oppdatert.
Si at en normal vektøkning er 1% (for å gjøre det enkelt), og treningsøkten går som forventet: så burde det holde å klikke "ok" på dagens økt hvis alt på prgrammet ble utført som først beskrevet. Hvis en øvelse mot formodning ikke gjennomfører som beskrevet kan reps/vekt eller utført/ikke utført rask endres.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Takk for fin og detaljert tilbakemelding.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre eksisterende funksjoner og legge til nye her på mylog. Opprettelse av treningsprogram er en av funksjonene vi definitivt ønsker å få på plass.

Ang. utskrift så finnes det en funksjon for dette allerede. Denne finner du inne på visning av en trening oppe i høyre hjørne markert "(Skriv ut)"

Mal feilen du opplever skal vi undersøke og rette
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok