Meny Toppmeny

Mylog nede... igjen

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Endelig er siden oppe igjen så man kan få ut litt frustrasjon og irritasjon.... Jeg skjønner bare ikke hvordan en slik side kan være nede i dagesvis, og dette er jo heller ikke første gangen. Hvorfor skjer dette? Er det sannsynlig at det kommer til å skje igjen?

Grunnen til at jeg bruker Mylog er fordi jeg synes det er relativt brukervennlig og jeg liker veldig godt at man kan logge både mat og treninger. Har også brukt diett.no, men der får man ikke logget treninger - men det var tilbake dit nå siden jeg er på diett og er nødt til å føre kcal hver dag. Derfor er det utrolig kjipt og tungvint at siden man bruker mest er nede i flere dager.

Håper at teamet får ordnet med dette asap.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Icere,

Nedetid er det siste vi ønsker her på sidene! Fra tid til annen skjer dette pga feil som er forårsaket av egen kode, mens det andre ganger har vært vår server leverandør som har hatt problemer. Vi jobber hardt for at dette ikke skal skje og vi har ikke mye nedetid totalt sett.

Nå i ferien har vi hatt litt mindre bemanning på driftssiden enn vanlig og dette var grunnen til nedetiden sist.
1 decade siden
Hei Sigurd og takk for svar!

Dere får ta det som et kompliment at man savner loggingen her. ;) Full forståelse for både ferie og omstendigheter man ikke råder over selv, sånn er det jo bare noen ganger.

God sommer videre!
1 decade siden
Nå syntes jeg det er vanvittig mye nedetid her igjen..!?
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok