Meny Toppmeny

Bodypump

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Hei! Er det bare jeg som er blind, eller ligger virkelig ikke bodypump inne på treninger?
Håper evt det kan legges inn :-)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Gull!

Skal få lagt dette inn i løpet av morgendagen. Men, eg diskuterer litt internt her også. For det kan tenkes at dette egentlig best føres som en vekttrening.

Gir en lyd når ting er på plass her.
1 decade siden
Det heter seg at det er i underkant av 800 reps på en bodypump-time, så det blir vel litt feil å logge det som vekttrening? :)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Vel, det kan man jo si :-) Men om du ønsker å føre dette så detaljert som mulig så blir det i vårt system sett på som en vekttrening. Hvis ikke vil det være mye jobb for oss å lage en løsning for dette.

Alternativet er at eg legger dette inn som en "vanlig" treningstype på linje med f.eks "Fotball" Men, da får du ikke ført detaljer som hvilke øvelser som ble gjennomført i selve timen.

Hva tenker du om dette?
1 decade siden
Dilemma! Jeg ser den, og vet ærlig talt ikke hva som blir mest riktig. Til nå har jeg ført det som vekttrening, men uten detaljerte øvelser, og jeg blir nok å forstette med det. Når jeg tenker meg om er det vel egentlig loggføring på tid og type trening jeg ønsker, så flisespikking på effekt og reps skal jeg herved la være ;-)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok