Meny Toppmeny

Kroppsmål

Skrevet avInnlegg
2 tiår siden
Super side! Hadde vært enda bedre om vi hadde en funksjon der man kunne legge inn kroppsmål, feks hvor mange cm rundt mage, hofte, lår, armer osv.
Det er en kjempe fin måte å se fremgang i tillegg til vekt! Som ofte er litt missvisende med tanke på at muskler veier mer enn fett.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Hei Emilie!

Dette er absolutt noe vi kan lage på lik linje med
vekt og fettprosent måling.

Følg med i ukene fremover så skal vi annonsere dette når det nærmer seg ferdigstilt.
2 tiår siden
Så bra :)
2 tiår siden
Så flott, jeg har også savnet den funskjonen
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Livvidde måling er nå klar og legges ut i neste versjon. Forhåpentligvis innen førstkommende mandag
2 tiår siden
jeg også synes det er kjempebra, fordi jeg trener mye styrke og kondis parralelt, så eg ikke av den laveste typen heller, så det hadde vert suupert å fått den funksjonen der du kan legge inn målene :P
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Vi er litt forsinket med utleggelsen av denne funksjonen her, men regner med at dette mm. kommer på plass de nærmeste dagene.
1 decade siden
Hei!
Er ny her, så vet ikke om dette er riktig sted å poste, men valgte det siden det allerede er en tråd om det :)
Såvidt jeg kan se er det fortsatt kun livvidde som kan legges inn - hva skjedde med denne funksjonen?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei!

På mylog kan man legge inn vekt, livvidde og fettprosent. Vi har hele tiden hatt planer om å utvide dette, men det har ikke blitt prioritert ennå.

Hvis du ønsker måling av f.eks hofte, lår, armer osv så kan du legge dette til som et forslag i vårt "feedback" forum. Vi forsøker å prioritere de sakene som får mest stemmer der. Se "feedback" fanen til høyre på siden her.
1 decade siden
Flott, takk for svar!
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok