Meny Toppmeny

hei hei mange spørsmål på din vei!

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
jeg er helt ny her, og jeg har da startet veien mot en lettere kropp og sinn=)!

registrert 2 måltider her inne, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal registrere enkelt skiver ost, salami..osv osv kommer bare opp i 100 g, og jeg er ikke god i og regne aner ikke hvor mange gram jeg spiser hehe

jeg fikk heller ikke til og registrere den ene turen jeg tok idag, hvordan gjør jeg det??

foreløpig så trener jeg ikke så mye for tiden, mye jobb+++ tenkte og gjøre om kostholdet først.

har dere noen nybegynner tips til meg så blir jeg glad:D
Toni
Toni
-Administrator-
1 decade siden
Hei!

Velkommen til MyLog :)

Når du er inne på registrer måltid og trykker fanen "2. Porsjoner og kommentar" kan du velge porsjonstørrelse på varene du har valgt og deretter antall porsjoner du har spist. "Antall gram" blir da det totale antall gram du har spist.

Hvis du ikke finner porsjonstørrelsen du er ute etter der kan legge til en ny ved å trykke på matvarelinken og deretter trykke knappen endre matvare. Da kan du legge til ny porsjon ved "Legg til ny porsjonstørrelse"

Får å registrere en gåtur velger du først "ny trening", så velger du "Gåing" i nedtrekksboksen du ser ved "Velg aktivitet og trykk legg til:" og trykk "Legg til". Da blir blir tids og lengde tekstboksene synlig og du kan legge inn tid og lengde og trykk "Lagre".

Håper dette var litt til hjelp ihvertfall :)

Mvh MyLog
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok