Meny Toppmeny

Presentasjon

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Hei,

Jeg tenkte det kanskje hadde vært hyggelig med en liten presentasjon av oss som er medlemmer her, så hvis dere har lyst kan dere jo si noen ord om dere selv.

Jeg er 32 år, bor i Stavanger. Jeg er gift, har ingen egne barn, men to bonus gutter på 17 og 13 år.
Jeg ønske å gå ned 18 kilo. Så langt har jeg gått ned 8, så "bare" 10 igjen. Og de kjenner jeg sitter langt inne.

Håper på å få litt støtte og motivasjon av andre som er i samme situasjon som meg.

Linda
1 decade siden
Heisann!
Kan slenge meg på her! :-)

Jeg er 29 år, bor i Stavanger. Verdens flotteste samboer, har to døtre på 7 og 9 år og en god bonussønn på 17 år.
Mitt ønske er på sikt å gå ned 9-10 kilo over tid. En stor utfordring for meg som gjerne skulle gått ned de kiloene i går.

Jeg er hvertfall i gang, og kjæresten min er og med på laget, så da er det lett å komme seg ut av sofaen og ut i skogen for joggings.
Driver og med håndball i bedriftslag!
1 decade siden
Hei!
Jente på 31 år, mamma til 3 solstråler på 3 mndr, 9 og 10 år! La på meg mye i det siste svangerskapet og da vi etterhvert måtte gi opp amming av flere grunner, meldte jeg meg inn her som en motivasjon til å gå ned i vekt mens jeg trener og går på diett! Har gått ned 5 kg siden jeg begynte for 2 1/2 uke siden, og skal ned 20 til..Håper å klare det i løpet av høsten!
1 decade siden
Hei,

Så flott, du har vært kjmpe flink. 5 kilo på 2,5 uker er jo knall bra.
Hva slags diett er det du går på?
20 kilo klarer du.
1 decade siden
Hei!
Det er ingen spesiell diett, mest sunn fornuft! Spiser bare rent kjøtt (fisk, kylling, biff, karb.deig), mye salat og grønnsaker, lite ris/poteter..proteinpulver, havregryn, knekkebrød, sunne pålegg, sunt fett i form av nøtter, omega3 o.l..prøver å holde meg mellom 1300 og 1500 kcal for dagen, trener gj.snittlig 5 dager i uken, kardio og vekttrening. Nå har imidlertid vekten stått i ro i halvannen uke, så jeg håper det snart løsner igjen. Har en spisedag i uken, der jeg spiser mer karbohydrater og mindre sunt enn resten av uken.
1 decade siden
Det tror jeg er den betse måten å gjøre det på, sunn fornuft og trening. Du er flink som klarer 5 ganger i uken, jeg prøver så godt jeg kan å få til 4, men av og til blir det bare 3...uff, men men alt er bedre enn ingenting :)
1 decade siden
Hei,

Heter Knut Moldekleiv, gift med to flotte barn på 6 og 3. Veide 152kg like før jul i 2010 og veier nå 117 :)

Har ikke gått på noe kur/pulverdiett men trent godt og spist fornuftig og sunt. Begynte å bruke www.mylog.no for alvor 1 januar for å få en litt bedre oversikt over kcal inntaket mitt siden jeg har begynt en del tung styrketrening for å opprettholde muskelmasse. Har nok til tider hatt litt lavt inntak.

Synes disse sidene funker veldig bra for meg :) og kjekt å se at det er flere av "oss" her inne :)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok