Meny Toppmeny

Lagrer ikke

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Det som jeg la inn igår som jeg hadde spist til middag pluss nye matvarer er borte idag.
Toni
Toni
-Administrator-
1 decade siden
Hei,

Vi skal se på dette med en gang.

Toni
1 decade siden
Hei får ikke registrert mat jeg heller. Var sånn igår og idag.
Får opp en feilmelding.

http://img718.imageshack.us/i/mylog.jpg/

alex..
1 decade siden
ville bare legge til at jeg nå får lagt inn måltider, ser ut til at det er problemer knyttet til hjertesalat.
1 decade siden
Hei mangler fortsatt det siste måltidet jeg la inn den 9 og alt jeg la inn den 10 pluss alle matvarene jeg la inn den 9. Når jeg velger dagbok og får opp det som er registert hver dag ser jeg at de 3 siste dagene blir feil. For eksempel alt mat jeg har spist idag blir lagt inn på igår. Trening idag kommer på rett dato idag. Er det slik det skal være eller? Det var ikke sånn mandag og tirsdag.
1 decade siden
Fikk akkurat samme feilmelding som nevnt tidligere her. Fikk imidlertid lagret når jeg droppet pinjekjerner..
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Det har vært en feil med matvare redigeringen som har gjort at det har vært lov å legge inn matvarer uten å oppgi "Næringsinnhold pr. antall gram" Denne feilen er rettet slik at standardverdi vil være 100g.

Dersom dette problemet oppstår må man derfor sjekke om "Næringsinnhold pr. antall gram" er oppgitt på matvarene man forsøker å legge til i måltidet. Vi skal i løpet av kort tid ta en ryddejobb på dette i databasen, så problemet skal være midlertidig.
1 decade siden
Hei vet ikke om det er blitt en feil på min bruker men jeg får ikke lagret mat i det hele tatt (siden mandag kveld). Velger alt jeg har spist og trykker lagre og får da opp en side med description flg melding. "The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request". Hva skjer?
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok