Meny Toppmeny

Plutselig forsvant alt i kalenderen

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Ser at oppføringene mine er der, under "Måltider i dag" men alt i Dagbok/kalender er borte. Viser for de tidligere månedene, men januar borte vekk.
Skjedde i formiddag en gang, og nå har jeg prøvd på både macen og pcen, firefox og explorer.
Finnes det noen forklaring? Blir det bra igjen?
Ellers tusen takk for veldig kult nettsted!

i :)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Ser at treningene dine i januar finnes under liste visning. Så ingen data er mistet.

Feilen er nok at dagbok kalender visningen ikke klarer å vise noe. En eller annen feil har oppstått under lagring av dine siste treninger. Skal se på dette så snart som mulig og gi deg en tilbakemelding.
1 decade siden
Måltidene er der også, så ja, det er dagbokvisningen som ikke helt funker. Kom på at jeg lastet ned ny versjon av firefox i går, men så virker det jo ikke i safari, explorer eller crome heller...
Satser på at du finner ut av det, flink! :)
Takk :)
1 decade siden
Dette problemet har eg også. Dagboka er tom, men alt står i listevisning. bruker IE.
1 decade siden
Nå forsvant januaroppføringene for meg også..
La inn spinning, den ble registrert med 0 kcal forbrukt, og så forsvant alt.
Skikkelig irriterende.
Jeg bruker Opera btw.
1 decade siden
Da jeg fjernet spinningtreningen kom alt tilbake heldigvis.
Etter noen forsøk gikk det å registrere den riktig.
Magnus Byrkjeflot
Magnus Byrkjeflot
-Administrator-
1 decade siden
Hei.

Denne feilen skal være fikset i siste oppdatering (onsdag 26 januar). Skrik ut om det fremdeles er problemer :)

---
Magnus
1 decade siden
Ser at trening i kalenderoppføringen viser med 0 kcal forbrent, men det er rett i den enkelte oppføringen...

Håper flunsa har gitt seg! :)

i
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok