Meny Toppmeny

Vekttrening 1RM

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Hei

Hvorfor regnes det ikke ut noe her på de øvelsene jeg har trent?

Takk for svar på forhånd?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei!

Ser at dette ikke fungerer slik det skal for din bruker. Skal se på det og gi en tilbakemelding så snart som mulig.
1 decade siden
Under min statistikk og Én rep maks (1RM) får jeg ikke opp noe som helst, enda jeg har liggende inne flere øvelser.

Stemmer det at det egentlig skal være noen tall her, eller er det noe jeg må gjøre/ikke har gjort?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei! Tallene skal vises hos deg, skal se nærmere på dette og gi deg en tilbakemelding.
1 decade siden
Samme her. Ingen data vises.
1 decade siden
Hei, først av alt vil jeg si takk for et utrolig godt verktøy og så mye bedre en ventet mest perfekt dagboken sålangt jeg har kommet over på nett! Kanskje litt gammel tråd dette, men får ikke brukt 1RM funksjonen under statistikk, viser ingenting, ingen øveleser eller noe. Noe feil, eller bare meg?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei lindbomba!

Vi skal sjekke opp i dette til neste release. Planlegger å legge ut 2.2.0 i løpet av uken. Følg med på denne tråden
1 decade siden
Hei

Hvilken ligning ligger bak 1RM? Er det vekt*reps*0,0333+vekt? Kan gjerne med fordel erstatte 0,0333 med 0,025 som er litt mer konservativt

Har laget det til selv i et program som jeg har gitt til andre og forholdet stemmer ganske bra, selv for godt trente personer. Programmet kan forøvrig lastes ned her:

https://drive.google.com/file/d/0B9Hc9PQh_KhsQk56TmVIS05CQTA/edit?usp=sharing

Mvh,
Anders
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Anders og takk for input!

Ligningen er ikke lik den du beskriver her. Ligningen vår ser noenlunde ut som dette:
(størst vekt løftet i et set / (1.0278 - (0.0278 * antall reps i settet du løftet mest))=ONERM maks

Men, denne SQL'en som vi kjører for å hente ut dette ser ikke ut til å fungere helt som tiltenkt + det er nok på tide å oppdatere ligningen for dette. Skal se litt mer på programmet du linker til her.

Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
OneRm rapporten er nå fikset fra og med versjon 2.2.0
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok