Meny Toppmeny

Nye matvarer

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Hei!

Når jeg legger til nye matvarer i databasen så trykker jeg nei på om det skal være privat (syntes det er greit at andre kan finne matvarene også), men når jeg logger meg av for å søke etter mine matvarer så finner jeg dem ikke. Er det slik at det bare er jeg som kan se mine matvarer selv om jeg har valgt at ikke det skal være privat. Hvis dere f.eks søker på "ruby" eller "klase" får dere da opp ruby breakfast juice og klasetomat??
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Neonlars,

Eg bruker her et svar som eg har brukt på en tidligere henvendelse:
Systemet som ligger til grunn for matvaretabellen nå gjør at matvarer må godkjennes av en administrator før de er tilgjengelig for bruk i måltider. Det kan derfor ta litt tid før matvarer blir tilgjengelige for alle. Det er til tider en stor jobb å vedlikeholde og godkjenne databasen her.

Matvarer blir altså ikke tilgjengelig for andre enn den som selv har lagt det til før en av oss administratorer godkjenner den.

Vi har først og fremst gjort det på denne måten for å sikre gyldigheten av data som ligger på mylog. Vi utvikler nå en litt annen løsning slik at matvarer blir tilgjengelig med en gang de legges til. Dette blir da mer lik en matvare WIKI der brukerene på mylog selv vedlikeholder data om matvarene.

Håper dette besvarer ditt spørsmål
1 decade siden
Takk for raskt og godt svar! :)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok