Meny Toppmeny

Usynlig trening i hele august

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Hei!
Plutselig har det jeg har trent i august forsvunnet fra kalenderfremvisningen. Dataen blir bare stående å tenke. Når jeg trykker på listevisning, kommer det fram en feilmelding:

/WEB-INF/components/general/outputperiod.xhtml @12,77 rendered="#{value.hours gt 0}": /user/diary/training.xhtml @188,29 value="#{mylog:longToPeriod(workout.duration * 1000)}": Problems calling function 'mylog:longToPeriod'

Vet ikke om det er til noen hjelp men:p

Treningene er tydeligvis fortsatt registrert inne på siden da antall timer trent ikke ble mindre da de ble "usynlige".

Mvh. Heidi
Toni
Toni
-Administrator-
1 decade siden
Hei!
Vi skal se på hva som forårsaker dette. Treningene dine er garantert ikke borte.

Mvh Toni
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Heidi85

Vi har fikset et par feil i kalenderen. Feilrettingen vil komme på luften i løpet av kvelden.

Gi oss en lyd dersom problemet fortsatt oppstår.
1 decade siden
Jeg har desverre fortsatt samme problem, ingen trening kommer frem på mnd.oversikten.

Mvh. Heidi
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Da må jeg se mer på dette. Gir en tilbakemelding så snart vi finner ut av det. Hvis det er noen flere som har samme problemstilling er det fint om de melder ifra her.

Takk.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei igjen Heidi!

Har nå nøstet opp i denne problemstillingen. En av dine treninger lå inne uten noe definert varighet. Dette gjorde desverre til at kalenderen ikke klarte å regne ut forbrukt kcal. Dermed krasjet visningen av dine data.

Feilen er rettet og ny versjon av Mylog kommer på luften de nærmeste dagene.
1 decade siden
Supert, nå er det som det skal være ja. Takk!
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok