Meny Toppmeny

et par spørsmål..

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Heisann,

i dagboken får jeg opp totalt kcal-inntak for hver enkelt dag, samt de ulike treningene jeg har ført inn i løpet av dagen. Finnes det en funksjon hvor jeg i tillegg kan få opp det daglige totale forbruket av kcal i samme rute og evt. det totale kcal overskudd/underskudd for hver dag?

I statistikken står det oppført daglig forbrenning på 1632 kcal på denne ene dagen når jeg i utgangspunktet hadde et forbruk på 2025 kcal inkludert min BMR. Hvorfor?

En siste ting; er det mulig å få Body Pump/power og Styrke & Core inn i treningsaktivitetene?

På forhånd takk :)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Per idag har vi ingen funksjon for kcal forbruk - kcal inntak for en og en dag. Dette er en funksjon som vil komme under statistikk og dagbok etterhvert.

Daglig forbrenning er et snitttall som forteller hva du forbrenner utfra alder, kjønn, vekt og aktivitetsnivå de siste 90 dagene. Dvs at det ikke er et tall som nøyaktig gjenspeiler en spesifikk dags forbrenning.

Body pump & Core kan legges til i treningsaktivitetene. Skal føre det på listen over øvelser som skal legges inn her.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok