Meny Toppmeny

Problemer med logging

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Hei,
kan dere hjelpe meg med dette?

-Jeg får ikke lagret oppvarming før vekttrening. Oppvarmingen forsvinner når jeg henter v.trening fra mal?
-Når jeg skal lagre en spesiell øvelse får jeg gjentatte ganger feilmelding om at pga problemer må internett lukkes, og blir da hivd ut av nettet.
-Det har hendt jeg ikke får lagret treningen min..
-Sist gang jeg skulle lagre ny mal ble den ikke lagret..

Yoga :-)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Yoga!

1. Når man velger en mal vil denne overskrive de andre aktivitetene som er lagt til. Det er derfor nødvendig å lagre en oppvarmingsaktivitet i malen dersom du ønsker å ha dette registrert.

2. Selve nettilgangen din kan vi ikke hjelpe deg med, men dette kan være en nettleser feil. Hvilken type og versjon bruker du?

3. Har du fått en feilmelding når du ikke har fått lagret en trening eller en mal? Hvis ja er det fint at du legger dette til her.
1 decade siden
Takk for svar!

-Jeg bruker Explorer 6.0.
-Nei, ingen feilmelding. Virker som det er lagre-knappen som ikke responderer.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Internet Explorer 6.0 støttes ikke fullt ut. Dvs at mange funksjoner på Mylog ikke fungerer.

Det finnes mangfoldige grupper og iniativtakere som forsøker å få folk til å oppgradere til en nyere IE eller skifte browser. En av dem finner du her:http://no.wikipedia.org/wiki/IE6-dugnaden

Vi anbefaler bruk av Firefox, Chrome eller Opera på våre sider. IE8 fungerer også fint.
1 decade siden
Hei igjen,
nå har jeg prøvd å lagre oppvarmingsmal før vekttreningsmalen, men det virker som om vekttreningen allikevel overskrider oppvarmingen?
Uansett hva jeg gjør blir vekttr. registrert som nr1. før oppvarmingen.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Du må lagre oppvarming og vekttrening i en og samme mal. Dette er noe vi ønsker å utbedre på sikt
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok