Meny Toppmeny

legge til trening på dagen før.

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Jeg sliter med å legge inn trening for dagen før.. Jeg prøver å legge inn gårsdagens trening nå siden jeg ikke rakk i går. Da flytter den seg bare til dagens dato uansett hvor mye jeg endrer det
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Abby.

Eg klarer ikke å gjenskape denne problemstillingen. Trenger litt mer info fra deg:
1. Hvilken nettleser og versjon bruker du?
2. Hvilken type øvelse prøver du å legge til? En eller flere?
3. Står datoen valgt som igår når du trykker lagre?
1 decade siden
Bruker Mozilla firefox.
Jeg prøver feks legge inn en mal med ferdig beinprogram.
Datoen står på dagen før.
Så hvis jeg prøver det i dag da, så står datoen til 09/02 (i går) og år jeg da lagrer, så lagrer den seg på 10/02
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Oppstår denne feilen når du forsøker å bruke en treningsmal som er lagret tidligere? Dvs at du lager en ny trening og trykker "Velg" under "Hent fra mal"?
1 decade siden
På siden(høyre side) så står malene og du kan velge dem derfra. Hvis jeg skriver rikitg dato og velger fra malen også lagrer så kommer den på dagen i dag og ikke den riktige dagen. Dette har også skjedd når jeg legger inn treningen manuelt, akkurat som den ikke får lov til å legge den til dager som allerede har vært
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Ok, nå ser eg hva du mener og har klart å gjenskape det selv. Dette er en feil. Vi skal rette den. I mellomtiden kan du overstyre denne feilen ved å velge dato etter at du har trykket "Velg" fra malen. Datoen du da velger skal være den gjeldendene
1 decade siden
Jeg gjorde dette forrige uke og det gikk=) Bra dere ordner det opp hvertfall!=)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Denne feilen er nå rettet. Vil bli satt i produksjon ved neste oppdatering.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok