Meny Toppmeny

legge til øvelser

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Jeg prøver å legge inn øvelsene jeg har gjort i dag, men de bare forsvinner! Er det noe jeg kan gjøre med det? Prøver også å legge inn nye øvelser men det går heller ikke.. gjør jeg noe feil?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Abby og velkommen til Mylog.

Legger du til øvelsene på en trening og så forsvinner de etter du har lagret treningen?
1 decade siden
Takk for det!
Syns det virker veldig bra her og liker å kunne følge med på alt!

Jeg legger de inn og de forsvinner før jeg får lagra. Selve treningen er lagra men når jeg legger inn øvelsene blir de borte....
Gjør jeg noe feil?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Så lenge vekttrenings øvelsene blir lagt til ved å trykke + ikonet og de kommer opp under detaljert visning, så skal de ikke forsvinne når du trykker lagre.

Har du lagt inn noen tall i vekt og reps inputboksene?
Hvilken nettleser bruker du?
1 decade siden
Bruker mozilla firefox.
Hadde ikke lagt inn noen tall nei, jeg tenkte å legge til alle øvelsene først. Kanskje det er derfor?
Hvia jeg skal legge inn øvelser som ikke er der fra før så trykker jeg bare på legg til øvelse sant? og blir den da synlig for alle da, eller bare meg?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Øvelser som du legger til i databasen blir ikke tilgjengelig for andre enn deg selv. Noen øvelser gjør vi tilgjengelig offentlig for alle, men dette er først etter tekst og bildegjennomgang.

Ser at du har fått til å legge til øvelsene nå. Var det noe spesielt du måtte gjøre? Hvis det er noe vi kan gjøre enklere så ser vi gjerne på det.
1 decade siden
Jeg fikk det til nå ja! Var ikke noe spesielt nei, bare tok meg bedre tid og lagret for hver gang, så sikkert bare jeg som gjorde feil!=)

En ting til.. Når det gjelder kost og sånn.. Hvordan legger jeg inn flere og flere måltider.. sånn som jeg har lagt inn nå, så sier den det bare er 1 måltid, noe det ikke er.

Og det som står der av proteiner og kalorier og sånn, det er det jeg har spist på 1 dag eller?

Takk for super assistanse hittil!
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
For hvert nye måltid du ønsker å legge til så velger du bare Dagbok >> Nytt måltid. Legg til matvarene på side 1 og på side 2 så velger du hvor mye av hver matvare du har spist. Trykk lagre. Måltidene kan sees på som ett og ett, med oversikt over alle næringsverdiene, eller på dagsbasis. Via Dagbok >> Mine måltider er det lett å holde oversikten over dette.

Ta kontakt dersom du lurer på noe mer.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok