Meny Toppmeny

Registrering i dagbok

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Hei! Jeg får ikke lagt inn treninger i dagboken. Det skal vel være et "Registrer trening" valg ved "mouse-over" på dagbokfeltet, men det virker ikke hos meg. Jeg har også mistet alle andre knapper hvor jeg kan legge inn noe! Har du noen forklaring eller tips?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hvilken nettleser bruker du?

Enkelte funksjoner her på siden fungerer ikke med Internet Explorer 6.
1 decade siden
Jeg får ikke opp siden der man kan holde oversikt over vekt. Jeg kan registrere en ny vekt, men hvis jeg trykker på "Vekt" ("Her kan du holde oversikt over din vekt og sette opp et vektmål"), så kommer denne feilmeldingen:

An Error Occurred:
/user/personal/viewmyweight.xhtml: Error reading 'weightGraph' on type org.mylog.web.personal.ViewMyWeight

Caused by:
java.lang.NullPointerException - /user/personal/viewmyweight.xhtml: Error reading 'weightGraph' on type org.mylog.web.personal.ViewMyWeight
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Bulletproof! Skal se på databasen og loggene og forsøke å få rettet denne feilen i løpet av morgendagen. Gir deg en tilbakemelding når dette er på plass
1 decade siden
Hei igjen!
Jo da, jeg kjører IE 6.0. Hva foreslår du? Vil dere gjøre noe, eller må jeg skifte nettleser?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Troender.

Vi vil nok dessverre ikke gjøre noe for å støtte IE6. Denne nettleseren er fra 2001, noe som tilsvarer steinalderen i dataverdenen. Det finnes mangfoldige grupper og iniativtakere som forsøker å få folk til å oppgradere til en nyere IE eller skifte browser. En av dem finner du her: http://no.wikipedia.org/wiki/IE6-dugnaden

Vi anbefaler bruk av Firefox, Chrome eller Opera på våre sider. IE8 fungerer også fint!
1 decade siden
OK! Takk for gode svar! Jeg kontakter min administrator og fikser nok dette!
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hvis du ikke får oppgradert med det første, kan eg gi deg noen web adresser her på siden som du kan bruke for å få registrert treningene dine. Dette da i en mellomfase til du får på plass oppgradert eller annen nettleser :)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Bulletproof: Vi har nå en fiks på plass for feilen du opplever. Denne vil bli lagt ut rett over helgen.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok