Meny Toppmeny

Grafisk framstilling av løftdata

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Når eg lagar grafar vert den høgste datoen plassert lengst til venstre på abscisse-aksen. Er det ikkje vanleg at den lågaste verdien vert plassert i origo? Dette skjer for alle grafar under "Min statistikk".

Ser òg at BMI vert runda ned til næraste heile tal når den skal bli vist under "Personlige data sammenligning" og under "Dagbok > Kroppsmål". Dette gjeld for tilbakelagt distanse under "Dagbok > Statistikk > Kondisjonstrening".
Dette er kanskjer grunnen til at total tilbakelagt distanse blir vist med ulike verdiar på ulike sider. Sjå bilete i albumet "Bugs".
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
For å spore utviklingen har vi valgt å legge laveste dato først i grafen. Har vurdert å gjøre dette til en instilling slik at man kan stille på det, men dette er ikke implementert ennå.

Avrundinger er ikke alltid 100% like i statistikk visningen. Dette er i de fleste tilfeller pga. effektivitet/performance på uthenting av data. Dersom man finner "abnorme" forskjeller her vil vi selvsagt se på det for å finne ut om det er feil en plass.
1 decade siden
Okei :-) Ser forresten at det er ganske store avvik mellom totalt løfta vekt som er vist på "Min side" og total løfta vekt som kjem opp når eg samanliknar med andre brukarar. Meiner det var eit avvik på 12 tonn. 38 v. 26 eller liknande. Eg sørga for å vise statistikk for alle datoar med registrert trening under samanlikninga.
Er forresten veldig fornøgd med mylog.no. Har vore ute etter ei slik teneste ei stund, og denne var midt i blinken!
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Kjekt å høre at du liker mylog! Vi forsøker hele tiden å forbedre tjenesten, så vi setter pris på alle innspill!

Differansen med totalt løftet kommer av at ikke alle statistikkene tar høyde for om øvelsene har doble frivekter eller ei. Dersom vektøvelsen har doble frivekter er den mest riktige totalt løftet utregningen (reps*vekt)*2. Det er altså denne gange med 2 som ikke er med i alle statistikkene. Vi er klar over problemstillingen og vil forsøke å rette dette til neste versjon.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok