Meny Toppmeny

Får ikke til å legge til flere måltider per dag

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Hei,

jeg pleier ikke å være så treig når det gjelder nettsteder som dette, men her kommer jeg til kort.

Når jeg endelig har klart å registrere mat, så klarer jeg ikke å legge inn flere måltider per dag. Jeg har trykket på så og si alle knappene jeg kan finne.

Når jeg trykker meg inn på kalenderen og videre inn på måltider så får jeg bare opp det jeg allerede har registrert. Ingen valg om å registrere nytt måltid.

Og, forresten: Er det slik at jeg må gå inn via et annet måltid i kalenderen for å komme meg inn for å registrere måltider? Det samme med trening.

Hild
1 decade siden
Jeg håper jeg skjønte spørsmålet ditt riktig.
Hold pekeren over dagbok, ikke trykk!
Da kommer det fram en meny, velg "nytt måltid", og så videre derifra. :-)
Toni
Toni
-Administrator-
1 decade siden
Hei!

I tillegg kan du legge til et måltid eller trening fra "min side" :)
1 decade siden
Hei :)
Jeg får bare lagt til en matvare pr måltid.
Når jeg prøver legge til flere på samme får jeg feilmelding. Fikk også dette i går kveld.
An Error Occurred:
Error calling action method of component with id wizardform:j_id443

Caused by:
java.lang.NullPointerException - /user/nutrition/editmeal.xhtml @246,76 action="#{MyMeal.saveMeal}": java.lang.NullPointerException


Noen andre som får dette?
Har fått det til tidligere, men fikk masse ulike feilmeldinger i går :)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Trinebi,

Vi skal se på loggene og se om dette er noe vi kan løse asap!
1 decade siden
Låner denne tråden litt istedet for å starte en ny som omhandler det samme. Håper det er ok. :)

Jeg får ikke lagt til flere måltider. Når jeg trykker på "Nytt måltid" eller "Legg til et måltid", så kommer jeg til siden der matvarene jeg la til frokosten ligger/der man kan endre porsjonsstørrelser, og det står "oppdater måltid."
Det gikk helt fint i går, men i dag får jeg altså bare lagt til og oppdatert ett måltid.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Bulletproof,

Dessverre så har vi ikke klart å gjenskape dette problemet selv ennå, så eg veit ikke hva som forårsaker det. Skal ta ut loggene fra idag og se om noe nytt har dukket opp.

I mellomtiden kan du forsøke å logge ut og inn igjen for å se om det ordner opp i problemet. Gi en tilbakemelding så tar vi det derfra.
1 decade siden
Prøvde å logge inn og ut da jeg skrev innlegget for to timer siden, og da hjalp det ikke.

Men nå virker det igjen! :)
Tusen takk for hjelpen, og ha en fin dag videre.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Merkelige greier dette her, men eg finner dessverre fortsatt ikke ut hvorfor dette oppstår :(

Ta kontakt igjen dersom problemet oppstår på nytt.

Ha en strålende kveld! :)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok