Meny Toppmeny

Versjon 2.0.8 Changelog

Skrevet avInnlegg
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Feilrettinger:
1. Registrer trening: Valg av løype oppdaterer nå distanse på treningsaktiviteten dersom valgt løype har en definert distanse
2. Distanse input komponenten konverterer nå alltid korrekt mellom de ulike valgene i nedtrekkslisten
3. Treningsmaler vises nå ikke lenger på løypevisningen eller på kondisjonstreningsstatistikken

Forbedringer:
1. Snittfart vises nå på alle rapporter og treningsvisning der treningen har en definert distanse og treningstid
2. La til spinner funksjon på input valgene til tid under ny trening
3. Forbedret lastetid på registrer måltid og registrer trening
4. Forbedret styling/design på treningsvisning
4. La til trenings "stats widgets" under treningsvisning for:
- Snittfart sammenligning
- Første trening av type registrert
- Antall dager siden siste treningen av samme type
- Snittpuls sammenligning
- Vekter løftet sammenligning
- Antall treninger av samme type sammenlignet med forrige år
+ Flere widgets kommer nå fortløpende

Hva synes dere om den nye treningsvisningen?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Det er oppdaget noen problem etter denne prodsettingen.
1. Visningen av treningsregistrering henger opp dersom sortering av vekttreningsøvelse foretaes.
2. Vekttrening 1rm under statistikk fungerer ikke.
3. Ernæringsstatistikk under statistikk fungerer ikke.

Punkt 2 og 3 vil bli rettet i morgen. Vi jobber videre med å finne en løsning for punkt 1
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
De 3 feilene er nå rettet.
1 decade siden
Vet ikke om jeg er på riktig sted nå, men etter endringene har det skjedd noe rart når jeg registrerer trening. Hvis jeg f.eks. legger inn 75 minutter - eller 1 time og 15 minutter - på Sykling, registreres bare 1 time, og 600 og noen kalorier forbrent. Jeg må faktisk dele opp treningen i to registreringer for å få med alt. Vet ikke om det bare er meg?
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Hei Umbro!

Slik inputboksene fungerer nå så må du føre inn 1 time i timer inputboksen og 15 minutt i minutter inputboksen.

Ta kontakt dersom du fortsatt opplever problemer.
1 decade siden
Hei, jeg prøvde det også før jeg skrev den posten uten at det hjalp, men da etter at jeg først bare hadde brukt minuttboksen. Men når jeg nå bruker timeboksen med en gang, ser det ut til å fungere. Takk :)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok