Meny Toppmeny

Drikking i helgene :-)

Skrevet avInnlegg
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Etter å ha sluttet med fylla i helgene har eg jevnt gått ned 1kg i uken...

Noen flere som har prøvd det samme? :-)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Jeg er nå nede på 95.5kg.. Nærmer meg målet på 93.
Trikset har som nevnt tidligere vært å slutte å drikke (dvs drikke mindre) øl i helgene og gå flere lange turer.

Funker bra for meg!
2 tiår siden
Har sluttet jeg også. Og det funker som bare rakkern. har ikke sett de store utslagene på vekta, men energi og utholdenhet har økt betraktelig.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Ja funker som bare søren. Det beste er at eg etter all denne alkohol stoppen faktisk likevel har det gøy når eg er ute med venner! Absolutt å anbefale
2 tiår siden
hehe, det er det. Også finner man ut hvor snodige fulle folk kan være, og skjemmes litt over at man har vært på samme viset. Trives mye bedre med å være ute edru. Bare det å våkne opp dagen etter i god form, ubeskrivelig herlig.!
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
2 tiår siden
Helt genialt å kunne våkne opp søndag og bruke dagen ute i det fri istedetfor i senga eller sofaen :-)
2 tiår siden
Helt enig med dere! Det hjelper mye å kutte ut alkohol... og alt annet digg. :) Jeg hare klart å kvitte meg med 17 kg i løpet av dette året og har håp om å få fjernet 10 til. Eller 15. ;) Akkurat nå holder jeg meg unna kaker, godteri, potetgull og alkohol/brus. Så lenge det varer... Har hvertfall trua.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok