Meny Toppmeny

Hva synes du om de nye sidene?

Skrevet avInnlegg
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
9 år siden
Vi setter pris på tilbakemeldinger på det nye designet og på funksjonene!
9 år siden
Helt ok, men gråfargen dere har brukt på skrift er for lys og blir ubehagelig og se på, og når man skal velge matvarer merket jeg at jeg savnet den gamle lista. Følte det tok lengre tid med den nye der matvarenavnene er mer spredt.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
9 år siden
Hei Mulli og takk for tilbakemeldingen!

Er det gråfargen på produsentnavn i utlistingen du synes er for lys? Vi vil i en av de neste versjonene lage en matvaretabell utlistningsvisning som er mer lik tabellvisningen som var før. Da kan du som bruker velge hvilken type utlisting du vil bruke for å søke fram matvarer i et måltid.

Den nye utlistingen ble i hovedsak laget fordi vi ønsket å vise produktbildene på matvarene. Vi mener det blir lettere å finne frem til matvarene i listen dersom man kan identifisere matvaren utfra produktbildet.
9 år siden
Synes stolpen burde ha en knapp som går rett til kalendervisning av dagboken eller at når du trykker på treningsdagbok at den går dit. Evt. ha kalenderen som en liten "post it lapp" på min side. Foretrakk også at matvarer blir vist som en liste nedover istedenfor som et rutenett. Ellers er siden kjekk synes jeg, særlig den stolpen til venstre med alle linker til forskjellige verktøy, gode fargevalg også. Som nevnt tidligere kunne skriften hatt litt mer kontrast, slik at det som ser grått ut blir litt mer svart (eks. skriften på det forumet). Gratulerer med ny side!
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
9 år siden
Hei og takk igjen for tilbakemeldinger!

Status:
1. Tekst farge og kontrast: Neste versjon har forbedret dette
2. Link til kalendervisning direkte i hovedmenyen: Til vurdering. Vi ser også på en evt mulighet for å ha "mest brukte" linker i toppmenyen
3. Matvaretabell listevisning: Neste versjon har dette som valgmulighet
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
9 år siden
En oppdatering er lagt ut for å fikse kontrasten på teksten. Versjon 3.2 vil ha tabell utlistingen av matvarene med som valg.
9 år siden
Hei, flott med sider som fungerer bedre på telefon og nettbrett, klar forbedring!
Det virker som om det er forskjell på kalenderen som kommer opp når man skal skifte dag/tid på måltider og treninger. På treninger er det engelsk layout med søndag til lørdag uker.
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
9 år siden
Takk mortenkj! Skal fikse kalender til neste versjon ☺
9 år siden
Valgene i menyen hadde ikke trengt å bevege på seg ved hover.
Det er ganske mye "støy" i flere av visningene. F.eks hovedsiden. Hold det enkelt - mindre greier på en gang.
Skriftfarge/kontrast er allerede nevnt. Men synes også det er brukt for mange forskjellige farger generelt. Blå iflere forskjellige toner i overskrifter og farger, og gul, hvit og grå i menyen. "nytt måltid" så tar overskriftene unødvendig mye fokus bl.a pga farge.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok