Meny Toppmeny

Nutrilett - Very Low Calorie Diet

Skrevet avInnlegg
9 år siden
Er det noen her inne som har klart å fullføre en 21 dagers Nutrilett shake diett? :) Og hvis det er, hvordan har det gått og noen tips og triks? :)
9 år siden
Har ikke prøvd det selv, men kjenner noen som gikk på det. Det var nærmest ekstremt resultat, men når han var ferdig med kuren, og begynte å spise "vanlig" mat, i veldig små mengder og ofte, gikk han fortsatt veldig fort opp den vekta han hadde tapt, og fra hva jeg har lest virker det som det er det som blir resultatet for de fleste. Veldig bra vektnedgang, men nærmest umulig å holde seg nede i vekt ved bruk av "vanlig" mat. Vet ikke om dette hjelper deg nå, men er da den erfaringa jeg har med det :)
9 år siden
Vil råde deg til å ikke ta den veien for å miste krops fet, Disse løsninger slår fort andre veien når du begynner å innføre "vanlig" mat igjenn. disse dietter kalles å sulte seg ned i vekt. Jeg har studert kosthold i mange år nå, og prøvd ut mye rart :) jeg er ikke særlig "overvektig" sånn sett, men spiser meg faktisk opp 10-12 kg hvert år for så og ta dette av igjenn, kun for inntressen for hvordan ting fungerer.
Jeg vil råde deg til å begynne å spise MYE ren mat, og når jeg sier mye så er det faktisk det som du vil oppleve.
Det er litt vanskelig for noen å sjønne hvor mye Mat mengde di trenger i løpet av en dag, om di spiser Någenlunne rent. så mye go matt ender du også opp med :)
For noen kan det høres noe exstremt ut å bruke en matvekt for alt man spiser og holde oversik over KCAL etc.
Men dette er takket være Mylog i dag veldig lett :)

Man kan i utganspunkte gå ned i vekt på alt av mat så lenge du har oversikt over hva energi kroppen din bruker om dagen, og ligger 200- 500kcal under. Men dette kan ta litt tid å finne ut av, mange kjenner ikke sin egen kropp så godt, og går som oftes for fort ned i vekt når di finner ut hvor på energi skalaen di begynner å gå ned, mange starter FOR lavt, noe som vil slå tilbake, Bruk tiden til hjelp, Jeg starter hvert år med å se kvor mye KCAL jeg treng for å gå OPP i vekt først, så jobber jeg meg nedover med -100kcal pr uke til vekten begynner å gå
ned. Nå vil jeg ikke råde deg til å bli fokusert på vekten i seg selv, ta div kropsmål i steden. vekten kan lure deg mye :)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok