Meny Toppmeny

Insanity

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
Noen andre her som har prøvd, eller driver med Insanity? Ønsker gjerne å høre litt om resultater og erfaringer :) er selv i min andre uke av det totalt 60 dager lange programmet nå :)
Sigurd Svidal Randal
Sigurd Svidal Randal
-Administrator-
1 decade siden
Har ikke prøvd dette selv, men ser det er flere og flere som snakker om dette.

Har du link til en bra nettside som forklarer konseptet fra A til Å? :-)
1 decade siden
Ja det er veldig bra! Det er HIIT altså Høy intensitets intervall trening, det er lagt opp som sirkeltrening, hvor man kun benytter egen kroppsvekt. Det er et 60 dagers program, inndelt i 1 mnd, 1 uke restitusjonstrening, og 1 mnd hvor det er enda tyngre. Det er lagt opp til 6 økter i uka, mandag til lørdag, hvor hver økt er på ca 45 min. Det er i utganspunktet et program man betaler for(DVD trening) men man finner det lett nedlastbart på nett. http://www.youtube.com/watch?v=ZLK28BHJDd8 her er en link til en promofilm. Det er UTROLIG tungt, og man får virkelig prøvd seg både fysisk og psykisk, men jeg er veldig fornøyd og liker det veldig godt, da jeg elsker å presse meg, å se hva jeg klarer å mestre! Jeg følger det slavisk, og spiser riktig, og kommer nok til å legge ut før og etter bilder når jeg er ferdig :)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok