Meny Toppmeny

Da var jeg igang...

Skrevet avInnlegg
1 decade siden
3 år har gått og vekten har smyget seg på de siste åren.
Graviditeten hjulpet meg med en overvekt på 25 kg som jeg sakte men sikkert har trent og slanket bort. (nesten)
I februar i år var jeg lei, lei av å föle meg ekkel og ubrukelig. blev sliten av en liten bakke. Så jeg bestemte meg for å endelig gjöre noe og endre på livsstilen.
Jeg elsker Cola, ris og bröd.
Det er mine svake sider.
Men jeg begynte. var steinhardt og kutte ut det jeg elsker. mat smakte ikke like gott lengre (i 2 dager) men så begynte det, lärte meg mange nye resepter og jeg såg kilone gikk sakte nedover. fra 76 kg begynte det å tippe over til 69 kg tall jeg ikke sett på 3 år. Trening og kosthold har vart A og O. MEN jeg har ikke vart liek flink på å trene. varit det periodvis da jeg har barn og er mye alene.
Men det skal ikke finnes ursäkter!!
Nå veier jeg 59 kg, og har målvekt på 55 kg. Da veier jeg like mye som jeg gjorde för jeg blev gravid. 4 kg kvar, men det är mer tufft nu än det har vart.
Nå trener jeg 3-4 ganger i uken. spinning eller ergometersykkel ca 10 km og så vekter eller kettlebell i 10-15 minutt.
Dette håper jeg skal hjelpe meg å få markerte muskler samt forbrenne det siste som er kvar. men jeg er mer lycklig nå, göy å kjöpe klär igen og jeg föler meg bedre en jeg gjort de siste 3 åren.
Tenkte jeg skulle dele med meg litt kort om historien min for de som vil eller önsker litt motivasjon.
Eller til deg som kanske kan komme med tips om hvordan opprettholde livsstilen og hvordan bli av med de siste kiloene som er tuffa å bli av med :) :)

Ha en flott dag videre!!
1 decade siden
Alltid gøy å lese historier som dette. Må si det er imporende detdu har fått til, er sikker på at du klarer den siste biten å fint. Lykke til videre! :)
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok