Meny Toppmeny

Noen som har tenkt å delta på sykkelritt??

Skrevet avInnlegg
2 tiår siden
Hei alle sammen, e det noen som har tenkt å delta på noen terreng/landeveisritt til våren/sommeren.

Lysebotten-Bryne (landevei)
Birkebeineren (terreng)
Nordsjøritte (terreng)
Trondheim -Oslo (Landevei)

Dette var berre noen forslag.

Greit å være flere som kjemper for samme målet.
2 tiår siden
Mulig jeg prøver meg på ett.
Men vil sette et løpe arangement foran sykkel.

Tror uansett at 2008 blir året jeg for første gang deltar i ett eller flere idrettsarangement. :-)
2 tiår siden
Har planer om Nordsjørittet. Vil prøve å samle et lag for treningssenteret jeg er jobber på... Vi hadde en deltaker i fjord, det kan bare bli bedre :-)
2 tiår siden
Har planer om Nordsjørittet. Vil prøve å samle et lag for treningssenteret jeg er jobber på... Vi hadde en deltaker i fjord, det kan bare bli bedre :-)
2 tiår siden
Jeg skal være med på Jenterittet, MarkaThrillern og Fredagsbirken
2 tiår siden
Skal sykle på Røros og "Jenterittet", 6.juni
2 tiår siden
har tenkt å prøve meg på grenserittet.Strømstad-Halden ca 8 mil
2 tiår siden
Gjorde Birkebeiner rittet i helgen.
Tid: 4 timer 46 minutter
Avg puls: 153
avg fart: 18.7 km/t
1 decade siden
Kjempetid, Knut! Kom inn på litt under 5 1/2 time selv. 50 minutter dårligere enn i fjor, men med sånne forhold gav jeg egentlig f.. i tiden. Syns egentlig det var litt artig og, i hvert fall sett sånn i ettertid ;)
1 decade siden
Tiden min er fra i fjor cannot :-)
Så da var du nok 5 minutter raskere enn meg i fjor :-)

Har du ikke logget den på konkuranseløypen.?
Jeg er jo fremdeles alene innpå der :-)
1 decade siden
Se det ja, blind er jeg visst blitt også... Hvordan registrerer jeg at jeg har konkurrert? Legge inn tid osv..

Edit: Tror jeg fikk det til nå ;)
1 decade siden
Heisann...
Jeg skal sykle Grenserittet nå til sommern altså 7 aug..går bare å venter på 1feb som er starten for påmeldingen..hvis det er noen flere her og jeg så ihvertfall et menneske som kanskje blir å starte???

Lykke til alle sammen :o)
1 decade siden
Jeg skal delta på Nordsjørittet 2010.. og jeg skal få en solid personlig rekord!! Gleder meg ;)
1 decade siden
Planen min er trysilrittet og grenserittet, kan hende det blir noe mer og, men det er det som er planlagt så langt. Jeg starta med sykling i høst, så dette er nytt for meg, men så gøy.
1 decade siden
Neste års plan er Enebakk rundt, Lillehammer Oslo, Raumarrittet, Kongerittet og Birken.
www.mylog.no - Din kostholds- og treningsdagbok