Meny Toppmeny

Franskpress med manualer

Muskelgruppe: Triceps

Franskpress med manualer
Forberedelse:
Startposisjon: Bruk en skråbenk med passe skrå. Hent to manualer og enten sitt eller stå tilbakelent mot ryggstøtten. Hodet skal være plassert på enden av stolryggen slik at manualene har fri bevegelsesbane bakover. Armene holdes strake like over pannen.

Utførelse:
Senk begge manualene samtidig ved å bøye i albueleddet til du har god strekk i triceps. Press tilbake opp til startposisjon uten å bevege annet enn albueleddet.
Kommentar
Tips: Prøv deg frem for å finne ut hvilken skrå som passer best for deg.

Pass på: Ikke strekk så langt bak at det gjør vondt i skuldrene.

Treningsdagbok

Bli medlem og få tilgang til din egen treningsdagbok

I treningsdagboken kan du registrere alle typer treninger. Her får du detaljert oversikt over kalorier forbrent, hvilepuls, gjennomsnittspuls, innsats og snittfart med mer.

Vi har markedets mest komplette og detaljerte styrketreningsdagbok. Registrer set og reps på 2 335 øvelser hentet i vår database eller legg til dine egne. Få oversikt over hvor mye du løfter på hver trening, uke, måned og år. Tjenesten er gratis!