Meny Toppmeny

Dragcurl med EZ-stang

Muskelgruppe: Biceps

Dragcurl med EZ-stang
Forberedelse:
Beskrivelse kommer snart..
Utførelse:
1) Når du holder stanga i bunnposisjon vil jeg at du skal unngå å slippe den helt ned. La det være et visst spenn i musklene (ikke hold stangen så langt ned som på videoen).

2) Når du løfter stangen, gjør du det samme som i en vanlig bicepscurl

3) De aller fleste drar stangen alt for langt opp, og kobler inn framsiden av skuldra. Det er ikke måten å gjøre det på!

4) Kjør omtrent til der brystet starter. Når du senker stangen, drar du albuene tilbake, slik som visst på videoklippet.

5) Manualer med hammergrep eller en ez-stang med smalt grep foretrekkes.
Treningsdagbok

Bli medlem og få tilgang til din egen treningsdagbok

I treningsdagboken kan du registrere alle typer treninger. Her får du detaljert oversikt over kalorier forbrent, hvilepuls, gjennomsnittspuls, innsats og snittfart med mer.

Vi har markedets mest komplette og detaljerte styrketreningsdagbok. Registrer set og reps på 2 335 øvelser hentet i vår database eller legg til dine egne. Få oversikt over hvor mye du løfter på hver trening, uke, måned og år. Tjenesten er gratis!