Meny Toppmeny

Skråbenk omvendt (Frivekter)

Muskelgruppe: Bryst - Doble frivekter

Skråbenk omvendt (Frivekter)
Forberedelse:
Finn deg et par manualer og legg deg ned på en skråbenk hvor hodet kommer nærmest gulvet. Plasser føttene godt under fotstøtten, og legg deg forsiktig ned. Plasser manualene like ved brystetslik at albuen danner en 90 graders vinkel. Innsiden av hendene skal peke ned mot føttene dine.
Utførelse:
Løft så vektene kontrollert og balansert opp over brystet helt til de nesten treffer hverandre. Gå rolig og kontrollert tilbake til utgangsposisjonen.
Kommentar
Tar mest på nedre del av brystet.
Treningsdagbok

Bli medlem og få tilgang til din egen treningsdagbok

I treningsdagboken kan du registrere alle typer treninger. Her får du detaljert oversikt over kalorier forbrent, hvilepuls, gjennomsnittspuls, innsats og snittfart med mer.

Vi har markedets mest komplette og detaljerte styrketreningsdagbok. Registrer set og reps på 2 335 øvelser hentet i vår database eller legg til dine egne. Få oversikt over hvor mye du løfter på hver trening, uke, måned og år. Tjenesten er gratis!