Meny Toppmeny

One-Arm Dumbbell Rows

Muskelgruppe: Rygg - Doble frivekter

One-Arm Dumbbell Rows
Forberedelse:
Begynn med din høyre fot flatt på gulvet, og ditt venstre kne hvilende flatt på en benk. Len deg så framover slik at du støtter vekten av overkroppen med venstre armen på en benk. Ryggen skal være rett, nesten parallell med gulvet. Len deg ned og plukk opp manualen med høyre hånd. Pass på at venstre armen er låst ved albuen.
Utførelse:
Før du begynner se strakt framover, og IKKE ned i gulvet, slik at ryggen forbli strak. Stram magemusklene slik at kroppen ikke vrir seg. Med en bestemt bevegelse, prøv å heve albuen så langt opp som du klarer, helt til manualen nesten er parallell med magen. Før manualen rolig tilbake til utgangspunktet.
Kommentar
Bytt hånd etter ett sett.
Treningsdagbok

Bli medlem og få tilgang til din egen treningsdagbok

I treningsdagboken kan du registrere alle typer treninger. Her får du detaljert oversikt over kalorier forbrent, hvilepuls, gjennomsnittspuls, innsats og snittfart med mer.

Vi har markedets mest komplette og detaljerte styrketreningsdagbok. Registrer set og reps på 2 335 øvelser hentet i vår database eller legg til dine egne. Få oversikt over hvor mye du løfter på hver trening, uke, måned og år. Tjenesten er gratis!