Meny Toppmeny

Tåhev i maskin (Stående)

Muskelgruppe: Legger

Tåhev i maskin (Stående)
Forberedelse:
Plassèr føttene i hoftebredde med fremre del av foten på fotplaten.

Still inn skulderstøtten slik at du kan gå opp på tå og strekke ut leggmuskulaturen i nedre posisjon
uten at vektplatene slår i taket eller bunnen.
Utførelse:
Gå opp på tå gjennom å
strekke ankelleddet. Snu bevegelsen og senk vektene ned til leggmuskulaturen er strukket ut i
nedre posisjon. Gjenta.
Kommentar
Fiksèr hofte- og kneledd slik at bevegelsen kun skjer i ankelleddet
Hold ryggen i en naturlig posisjon
Strekk ut leggmuskulaturen i sluttfasen
Føttene skal peke framover
Treningsdagbok

Bli medlem og få tilgang til din egen treningsdagbok

I treningsdagboken kan du registrere alle typer treninger. Her får du detaljert oversikt over kalorier forbrent, hvilepuls, gjennomsnittspuls, innsats og snittfart med mer.

Vi har markedets mest komplette og detaljerte styrketreningsdagbok. Registrer set og reps på 2 335 øvelser hentet i vår database eller legg til dine egne. Få oversikt over hvor mye du løfter på hver trening, uke, måned og år. Tjenesten er gratis!