Meny Toppmeny

Bicepscurl i skråbenk

Muskelgruppe: Biceps - Doble frivekter

Bicepscurl i skråbenk
Forberedelse:
Sitt deg på en benk du har litt på skrå. Plasser ryggen inntil, press brystkassen frem og hold skuldrene tilbake.

Plukk manualene, og la de henge strakt ned. Innsiden av hånden inn mot lårene.
Utførelse:
La bicepsen gjøre jobbe, og løft vektene opp mot brystet, mens du vrir håndleddene slik at de kommer parallellt med brystet.

Gå tilbake til utgangspunktet.
Kommentar
I starten kan man ta en og en hånd om gangen.

Vri manualen godt utover for bedre kontakt med muskelen.

Pass på å ikke gi fart eller løfte skuldrene for å kunne ta tyngre vekter.
Treningsdagbok

Bli medlem og få tilgang til din egen treningsdagbok

I treningsdagboken kan du registrere alle typer treninger. Her får du detaljert oversikt over kalorier forbrent, hvilepuls, gjennomsnittspuls, innsats og snittfart med mer.

Vi har markedets mest komplette og detaljerte styrketreningsdagbok. Registrer set og reps på 2 335 øvelser hentet i vår database eller legg til dine egne. Få oversikt over hvor mye du løfter på hver trening, uke, måned og år. Tjenesten er gratis!