Meny Toppmeny

Fremoverbøyd kabelopptrekk - Sidelengs

Muskelgruppe: Skuldre

Fremoverbøyd kabelopptrekk - Sidelengs
Forberedelse:
Still pulleyen (apparatet) slik at håndtaket er i nederste posisjon. Still deg vedsiden av den, slik at håndtaket blir dradd langs bredden av kroppen. Ha føttene i ca. skulderbreddes avstand og bøy overkroppen mot gulvet helt til ryggen nesten er parallell med gulvet. Beina bør være lett bøyd, og med hånden nærmest apparatet hvilende på samme kne.
Utførelse:
Med motsatt hånd, ta tak i håndtaket, og dra den fra maskinen helt opp til den er parallell med gulvet og i linje med øret ditt. Innsiden av hånden skal peke ned mot gulvet i slutten. Gå tilbake til utgangsposisjon.

Fullfør repetisjoner og bytt arm.
Treningsdagbok

Bli medlem og få tilgang til din egen treningsdagbok

I treningsdagboken kan du registrere alle typer treninger. Her får du detaljert oversikt over kalorier forbrent, hvilepuls, gjennomsnittspuls, innsats og snittfart med mer.

Vi har markedets mest komplette og detaljerte styrketreningsdagbok. Registrer set og reps på 2 335 øvelser hentet i vår database eller legg til dine egne. Få oversikt over hvor mye du løfter på hver trening, uke, måned og år. Tjenesten er gratis!