Meny Toppmeny

Styrkeøvelser

Søk i treningsøvelser
Muskelgruppe:
  • Ikke valgt
  • Biceps
  • Bryst
  • Lår
  • Legger
  • Mage
  • Rygg
  • Skuldre
  • Triceps
  • Underarmer
Øvelsesnavn:
Vis resultat som:
Armhevinger
Triceps
Ta håndflaten inntil skuldrene på begge sider og press deg opp til armene er strake. Gjenta
Arnoldpress (skulderpress)
Arnoldpress (skulderpress)
Skuldre - Doble frivekter
Press manualene strakt opp, og vendene håndflatene fra deg i en bestemt bevegelse helt til armene er strake.

Beveg deg tilbake til startposisjonen...
Balanse på bosu
Lår - Doble frivekter
Stå med én fot på bosu og hold balansen!

Varier med å kaste ball i veggen, føre en vekt rundt kroppen, be en andreperson om å dytte forsiktig på k...
Beinpress maskin
Beinpress maskin
Lår
Mens du holder deg nede, press vekten opp med lårene, helt til armene er strake, og gå tilbake til utgangsposisjonen.
Beinpress maskin (ett bein)
Lår - Doble frivekter
Slipp beinet ned til 90 grader, dytt opp og gjenta
Benkpress
Benkpress
Bryst
Senk stangen ned mot undersiden av brystmusklene, og hev stangen tilbake til utgangspunktet.

Albuene skal peke utover i bunnposisjon.
Benkpress i maskin
Bryst
Press håndtakene fra deg, til du er helt strak. Senk rolig ned igjen til du kjenner at det strekker godt i brystmusklene, men ikke la vektene treffe h...
Benkpress m/medium grep
Bryst
Senk stangen ned mot undersiden av brystmusklene, og hev stangen tilbake til utgangspunktet.
Benkpress m/smalt grep
Triceps
Senk stangen ned mot undersiden av brystmusklene, og hev stangen tilbake til utgangspunktet.